Om os

Vi er et dedikeret team af profesionelle med vidt forskellige baggrund, som hver dag arbejder for at bygge bro mellem retailere og forbrugere.

Hvem er vi? 

I mere end 10 år har MineTilbud arbejdet med og udviklet løsninger, der skal skabe tæt forbindelse mellem forbrugere og virksomheder. Vi skaffer kunder til vores kunder ved at tilbyde en bred vifte af løsninger, som henvender sig til både brands, fysiske butikker og e-commerce. Gennem dynamiske shoppingformater, produktfeeds og kataloger sikrer vi, at vores kunder når deres målgruppe effektivt.

MineTilbud understøtter formidling på tværs af digitale salgskanaler og fysiske butikker. Vi arbejder tæt sammen med både detailhandlere og brands for at udvikle innovative formater, der skaber engagement og synlighed, og som altid giver forbrugerne adgang til relevante og inspirerende shoppingoplevelser.

Vores filosofi

Vi tror på, at den grundlæggende hovedopgave for marketing i retail er ganske uændret. Målet er stadig at tiltrække kunder, at sørge for at have de rigtige produkter på det rette tidspunkt, at de imødekommer kundernes behov, og endeligt at skabe loyalitet og således sikre at kunderne kommer igen og igen. Men selvom opgaven dybest set er uændret, så er virkeligheden i marketing ændret.

De danske retailere, uanset branche, kæmper for at blive set online – og for at sælge. For det er svært for kunderne at få øje på dit brand, når vrimlen af billige alternativer stjæler spotlyset på blandt andet Google. Du når, med andre ord, sjældent at aflevere annoncekronerne, og stikke hovedet frem, før dit brand og dine produkter drukner i et hav af andres tilbud. Der er altid nogen, der er billigere. Der er altid nogen, der har et større budget. Der er ingen transparens, og de udenlandske markedsplatforme breder sig hurtigere, end du kan sige ’kopivare fra Kina’.

Hos MineTilbud tror vi derfor på, at der er behov for en balanceret og holistisk tilgang til marketing.

Marketing er en balancegang

Vi mener, at vinderne bliver dem, der forstår de nye tider og handler på dem – dem der prioriterer og investerer i balanceret marketing, hvor både det intuitive og det målbare får lov at spille en rolle. Ligeledes bliver vi nødt til at finde en vej ud af den unfair konkurrence.

Tidligere havde vi ikke samme mulighed for, at målrettte vores budskaber til specifikke målgrupper som vi har i dag. Tilgangen til marketing var intuitiv, og indsatserne blev betragtet som umålelige. Teknologien medførte imidlertid et skifte, og marketeers trådte ind i en æra med digital markedsføring, hvor de fleste aspekter kunne måles og analyseres. I dag er mange virksomheder fortsat stærkt performancedrevede, men vi mener, at der er behov for en mere balanceret tilgang, hvor vi anerkender vigtigheden af både målbare og ikke-målbare elementer og integrerer både det intuitive og det målbare i marketingsmixet. 

Hos MineTilbud arbejder vi med en række løsninger, som sikrer, at du kan drive balanceret marketing. Samtidig er det altafgørende for os, at sikre fuld transparens og fuld kontrol så alle opnår lige vilkår.

Vil du vide mere om, hvordan vi løser udfordringerne?

Læs om vores løsninger